Tulipantid

Apeldoorn stripe
Endelig skal høstens planlegging (i større eller mindre grad) belønnes med blomsterflor. Noen overraskelser, noen ting er akkurat som jeg hadde tenkt.

Å legge løk i potter er en utrolig god idé, man kan bytte om til potter med noe annet når løkblomstene har blomstret fra seg.

Purple Prince

Jeg setter også potter med løkblomster oppi blomsterbedet. Da skjer det noe her og der og når de blir stygge tar jeg bare vell pottene, jeg trenger ikke vente til de er avblomstret. Bare vekk med pottene og i skyggen bak garasjen, der de kan visne ned i fred.

Her er potter med påskeliljer:

Narcissus Mondragon

I drivhuset har jeg begynt å potte om tomater, chili og paprika. De trenger mer næring og plass. Det har vært alt for kaldt til å sette noe ut, og nå som det er varmere blåser det for mye. Jeg venter litt til.

Tomater, chili og paprika

Bondebønnene som jeg sådde for en måned siden har begynt å titte opp av pallekarmen. Jeg satte poteter for noen uker siden, de har jeg ikke sett noe til enda.

Legg igjen en kommentar

